شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه

کریمی: میراسماعیلی مرد تکرارنشدنی جودو ایران است/پریچهره با تلاش هایش اجازه نداد اردوها لغو شود

مدیر سازمان تیم های ملی گفت: از آرش میراسماعیلی مرد تکرارنشدنی جودوی ایران تشکر می کنم که شبانه روز برای جودو کشورمان زحمت میکشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مرحله اول اردوی مشترک تیم ملی جودو ایران و عراق از روز یک شنبه ۲۱ خردادماه در سالن جودو استادیوم آزادی آغاز شده است.

نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو، امروز از اردوی تمرینی تیم ملی جودو بازدید به عمل آورد. مصطفی کریمی و هادی کردی رئیس و‌ دبیر سازمان تیم های،میثم تمیمی بازرس فدراسیون و سامان مدیری خزانه دار فدراسیون نیز در این بازدید حضور داشتند.

مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی گفت: ابتدا خیر مقدم عرض میکنم به جودوکاران کشورمان و مهمانان عزیز. جا دارد از آرش میراسماعیلی مرد تکرارنشدنی جودوی ایران تشکر کنم که شبانه روز برای جودو کشورمان زحمت میکشد. کسی که میتوانست مدال المپیک را بگیرد اما بخاطر آرمان های کشورمان چشم هایش رو به روی مدال المپیک بست.امروز‌جای او در کنار تیم ما خالی است.

 

وی در ادامه افزود: خوش آمد می‌گوییم به سرمربی تیم ملی عراق که هم دوره میراسماعیلی بوده و او نیز قهرمان بزرگی در جودو دنیا است، کسی که هم دوره میراسماعیلی بوده و میداند که قهرمان ما ( میراسماعیلی)چه جایگاه فنی در جودوی دنیا دارد.

مدیرسازمان تیم های ملی در ادامه صحبت های خود گفت: از پریچهره سرپرست فدراسیون جودو نیز تشکر میکنیم که در این شرایط کنار ما است و تلاش کرد تا اردوها برگزار شود و لغو نشود. باید به این موضوع اشاره کنم که ما ورزشی فکر میکنیم و باید تلاش کنیم این کشتی جودو به حرکت خود ادامه دهد و با تلاش همه ما این کشتی به سرمنزل مقصود برسد.

کریمی ضمن خوش آمدگویی به اعضا تیم ملی جودو عراق اظهار داشت: جا دارد از جودوکاران عراق نیز تشکر کنم که به کشور ما سفر کرده اند، امیدوارم که میزبانی ما برای آنها مفید باشد.

ما با کشور برادر خودمان عراق، دوست و برادر هستیم. ما دو روح در یک بدن هستیم. قطعا این اردوها همبستگی ما را بیشتر میکند. از حسین قمی سرمربی تیم ملی و کادرفنی تیم ملس نیز تشکر میکنم که مثل همیشه برای موفقیت تیم ملی تلاش میکنند.

پایان پیام/