شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

قرعه کشی جام ریاست جمهوری انجام شد/ جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند

تیم ملی سه نفره جودو کشورمان که برای حضور در مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان راهی این کشور شده اند، امروز شنبه ۲۶ شهریورماه تمرینات خود را در سالن «پرویز سوبیروف» شهر دو‌شنبه پیگیری کردند.

قمی: جودوی ایران با حضور در مسابقات زنده می‌ماند

مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان در حالی طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه در شهر "خوجند" برگزار خواهد شد

سه جودوکا به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان در حالی طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه در شهر "خوجند" برگزار خواهد شدکه تیم ملی جودو مردان کشورمان با ترکیب سه ملی پوش در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

تشکیل کمیته انضباطی برای ملک محمدی

در جریان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان که در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار شد، حامد ملک محمدی به عنوان مربی تیم تهران، در چارچوب برگزاری مسابقات از رفتار ناشایستی نسبت به مسئولين کمیته داوران فدراسیون جودو استفاده کرد، به همین دلیل برابر با آیین نامه کمیته انضباطی با حامد ملک محمدي برخورد خواهد شد .

جلسه کمیته فنی فدراسیون جودو برگزار شد

در رابطه با عملکرد تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، امروز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه در سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار شد.

خبر خوب وزیر و ورزش به خانواده جودو: مجوز حضور جودو در مسابقات کسب سهمیه المپیک را از ioc گرفتیم

تعلیق فدراسیون جودو خبر خوبی نبود که در حال پیگیری هستیم. در سفر به سوئیس مجوز را از IOC گرفتیم که در ورزشکاران ایران با پرچم این نهاد در مسابقات کسب سهمیه و مسابقات بین‌المللی شرکت کنند. حتی در مجمع جودو هم با این مسئله موافقت شد. من این را خودم از IOC خواهش کردم و آنها موافق بودند که ورزشکاران متضرر نشوند.

دعوت تیم ملی جودو ایران به تاجیکستان

فدراسیون جودو تاجیکستان با ارسال دعوت نامه ای به تهران، تیم ملی جودو ایران را برای حضور در مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان دعوت کرده است. این رقابت ها طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.

جام اخلاق به تیم جودو استان البرز رسید

تیم استان البرز نیز جام اخلاق را از آن خود کرد. البرزی ها سه مدال نقره، دو مدال برنز و 2 عنوان پنجمی در این دوره از رقابت ها کسب کردند.

تیم خراسان رضوی قهرمان جام بیست و سوم شد

تیم خراسان رضوی در جام بیست و سوم موفق شد پنج مدال طلا و یک مدال برنز کسب کند.

مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی کشور از 9 شهریور آغاز می‌شود

مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و در بخش پسران(انتخابی تیم ملی) از 9 تا 11 شهریورماه به میزبانی استان مازندران و در شهرستان بهشهر با حضور 310 شرکت کننده از 30 استان برگزار خواهد شد.

رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش بازهم به تعویق افتاد

دادگاه حکمیت ورزش امروز جمعه چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودو کشورمان، زمان اعلام رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش را بار دیگر به مدت یک ماه تمدید کرد.

انصراف میراسماعیلی از انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک به سود خسروی وفا

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که برای ریاست و عضویت در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک نامزد شده بود، از حضور در انتخابات ریاست کناره گیری کرد و تنها به عنوان نامزد هیأت اجرایی در انتخابات شرکت می‌کند.

دست دختر باغیرت تیم ملی جودو در تهران جراحی خواهد شد

روز‌ گذشته محدثه حسینی نماینده وزن ۶۳-کیلوگرم تیم ملی بانوان در همان دیدار نخست مسابقات رده بندی مقابل حریف خود دچار شکستی از ناحیه ساعد دست چپ شد، اما او حاضر نشد که از ادامه مسابقات انصراف دهد و با همان شرایط شکستگی دست در ترکیب تیم قرار گرفت و در دیدار مقابل تیم الجزایر نیز به روی تاتامی رفت.

تیم ملی جودو مردان به برنز بازیهای کشورهای اسلامی دست یافت

سرانجام پس از سه سال دوری از گردونه مسابقات موفق به حضور در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی شدند و در تاتامی قونیه به مصاف حریفان خود رفتند.

گزارش تصویری ردیف دو به بعد

این رقابت ها در بخش انفرادی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه برگزار شد و مسابقات تیمی نیز فردا چهارشنبه۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

جودوکاران ایران از رسیدن به مدال بازماندند

ملی پوشان کشورمان طی روزهای 24 و 25 مردادماه علی رغم دوری سه ساله از میادین بین المللی رسمی به مصاف حریفان خود رفتند، اما موفق به کسب مدال نشدند.

هفت جودوکا فردا روی تاتامی قونیه خواهند رفت

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان فردا سه شنبه ۲۵ مردادماه در این رقابت ها در بخش مسابقات انفرادی با هفت جودوکا در بخش مردان و بانوان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بازیهای کشورهای اسلامی قونیه_پایان مبارزات جودوکاران در روز نخست

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان علی رغم تعلیق، پس از سه سال دوری از میادین بین المللی رسمی از صبح امروز 24 مردادماه در چارچوب این رقابت ها با هفت جودوکار در نخستین روز از این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم ملی مردان جودو، حریفان خود را شناختند

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 17 تا 27 مرداد ماه سال جاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار می شود