سه شنبه یکم آبان ماه

دیدار صمیمانه رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با آرش میراسماعیلی

حسین بابویه رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با حضور در فدراسیون جودو با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، حسین بابویه رئیس و نرگس تقی زاده مقدم نایب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی عصر روز گذشته(چهارشنبه) با حضور در فدراسیون جودو با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو دیدار و گفت و گوی صمیمانه ای را داشتند.

در این دیدار که توافقاتی نیز  بین طرفین صورت گرفت،جعفری رئیس انجمن دانش آموزی و پژمان فزون خواه سرپرست دبیری فدراسیون جودو نیز حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، موضوع برگزاری مسابقات المپیک دانش آموزی مطرح  شد که این مسابقات قرار است آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار شود و نقرات حاضر در این جلسه در مورد حضور نمایندگان جودو ایران در این رقابت ها بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه مقرر شد، تیم جودو پسران و دختران در رده سنی نوجوانان با همکاری فدراسیون جودو در این رقابت ها شرکت کنند. ضمن اینکه قرار شد یک تفاهم نامه ای نیز بین دو فدراسیون به زودی بسته شود تا این تیم با حمایت فدراسیون جودو و با هماهنگی فدراسیون ورزش دانش آموزی آبان ماه در المپیک دانش آموزی بحرین شرکت کند.

طبق توافقات صورت گرفته، مقرر شد همزمان با برگزاری انتخابی تیم ملی نوجوانان که آبان ماه برگزار خواهد شد، ترکیب تیم اعزامی به المپیک دانش آموزی نیز مشخص و اعلام شود.

دومین موضوع مورد بحث جلسه نیز، موضوع گسترش پیدا کردن دفاع شخصی در مدارس بود. در این جلسه مقرر شد برنامه کامل دفاع شخصی تحویل رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی و وزارت آموزش و پروش شود.

پایان پیام/